مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-20سياسي

رفع ابهامات فقهی و پروررش نسل جدید انقلابی از مهمترین ضرورت های موسیقی امروز است


نشست علمی و پژوهشی موسیقی معنایی و موسیقی از نگاه فقهی با حضور جمعی از مسئولان و متخصصان این حوزه در دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نشست علمی و پژوهشی موسیقی معنایی و موسیقی از نگاه فقهی با حضور جمعی از مسئولان و متخصصان این حوزه  در دفتر شعر و موسیقی و سرود صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به همت دفتر پژوهش این دفتر برگزار شد،  دکتر علیرضا قزوه رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود با اشاره به اضافه شدن واژه شعر به عنوان این دفتر در دوره ی جدید، پیوند بیشتر و عمیق تر شعر و موسیقی را از ضرورت های راهبردی این دفتر دانست.

دکتر قزوه گفت: در گذشته شعر از مقام و دوام بالاتری برخوردار بوده و عمدتاً محوریت موسیقی با شعر بوده است  اما در دوره جدید این توازن به هم خورده و محوریت بیشتر با موسیقی است و بهترین حالت برای ما این است که شعر و موسیقی به تناسب هم در کنار یکدیگر قرار گرفته و هر چه این تلفیق قوی تر و بیشتر به سمت معنویت و اشراق برود، در دل ها بیشتر نفوذ می کند.

رییس دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما با اشاره به تدوین سند تحول موسیقی در این دفتر، بهره گیری از نظرات اساتید و متخصصان را راهبرد مناسبی در راستای رشد بهتر این حوزه دانست و هدف از برگزاری این نشست ها ایجاد فضای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ابهامات فقهی و پروررش نسل جدید انقلابی از مهمترین ضرورت های موسیقی امروز است

رفع ابهامات فقهی و پروررش نسل جدید انقلابی از مهمترین ضرورت های موسیقی امروز است