مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-20سياسي

نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کرد


نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کنیم چرا که 90 درصد آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار اظهار کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی بهترین مکان برای ترویج و اشاعه فرهنگ علوی و فاطمی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای فرهنگ جامعه در گرو تلاش آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: هیچکس نباید خود را در این راستا خالی از مسئولیت بداند چرا که همگی در ساختن جامعه ای سالم و عاری از آسیب وظیفه ای مهم داریم.

فرماندار بیله سوار نقش امر به معروف و نهی از منکر در خنثی کردن بسیاری از آسیب های اجتماعی را یادآور شد و بیان کرد: همه ما باید این دو فریضه مهم را در مجموعه های تحت مدیریت خود اجرایی کنیم که نخستین گام در این راستا تکریم ارباب رجوع است.

اصغری بیان کرد: تمام رفتار و عملکرد مسئولان در دستگاه های اجرایی زیر ذره بین و در مقابل افکار عمومی قرار دارد و ضروری است افراد حاضر در ادارات به رعایت امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی از آمادگی برای استقبال از شهید گمنام در ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد و گفت: ششم دی ماه روستای گون پاپاق بخش مرکزی میزبان شهید گمنام خواهد بود و برنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کرد

نباید به مسائل فرهنگی به دید تشریفاتی نگاه کرد