مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-20حوادث

چرا پل های اهواز دوربین نظارتی ندارند؟


رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم نصب دوربین های نظارتی در نقاط حساس شهر، گفت: با توجه به حوادث پیش آمده، نصب دوربین روی پل ها ضرورت دارد.

- سیاوش محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ناپدید شدن دنیا فرهادی دختر 22 ساله اهوازی در اطراف پل کابلی اهواز در هفته های گذشته و سرانجام کشف پیکر وی در امتداد رودخانه کارون پس از یک هفته، در خصوص انتقادها نسبت به نبود دوربین های نظارتی در محل حادثه اظهار کرد: وظیفه شهرداری اهواز نصب دوربین های ترافیکی است البته شهرداری در حوزه نصب دوربین های نظارتی نیز خدماتی ارائه داده اما اهواز ضعف جدی در این زمینه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه روزهای نخست این حادثه، این ابهام وجود داشت که چنین حادثه ای رخ داده یا خیر، به شهرداری تاکید شده است که در زمینه نصب دوربین های نظارتی کمک کند.

محمودی با اشاره به تصمیم گیری اخیر شورای تامین خوزستان در خصوص لزوم نصب دوربین های نظارتی در برخی نقاط شهر گفت: قطعا اگر در این خصوص تکلیفی بر عهده شهرداری باشد، کمک های لازم انجام خواهد شد.

رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه حدود 40 دوربین ترافیکی در شهر فعال هستند، افزود: به شهرداری اهواز تاکید شده که حداقل برای حفاظت از پل های روی رودخانه کارون دوربین های نظارتی نصب کند اما باید توجه شود تصمیم گیری در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پل های اهواز دوربین نظارتی ندارند؟

چرا پل های اهواز دوربین نظارتی ندارند؟