مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-20سياسي

طرح جهش تولید مسکن پیوست انتظامی داشته باشد


معاون اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه بخشی از سرقت ها مربوط به ساختمان های نیمه کاره است، طرح جهش تولید مسکن باید پیوست انتظامی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح سه شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم خراسان جنوبی اظهارکرد: یکی از مواردی که می تواند وقوع سرقت را در خراسان جنوبی کاهش دهد، افزایش دوربین های مدیریت شهری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این دوربین ها علاوه بر دوربین های در مبادی ورودی و خروجی شهرها است، بیان کرد: یکی از علل مهم سرقت در خراسان جنوبی موضوع اعتیاد است.

وحدانی نیا با تأکید بر اینکه روزنه های امیدی برای ایجاد مرکز موضوع ماده 16 وجود دارد، گفت: مرکزی که الان برای این موضوع دیده شده یک مُسکن موقت است و باید چاره ای اساسی کرد.

وی ادامه داد: باید شرایط به گونه ای باشد که اگر پلیس یک معتاد متجاهر را دستگیر کرد نگوییم که جا و مکان برای نگهداری او نداریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: به موازات برخورد با سارق باید با مال خرها نیز برخورد کنیم.

وحدانی نیا گفت: این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که تا مال خرها وجود نداشته باشند سارق ها امکانی برای فروش مال مسروقه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید مسکن پیوست انتظامی داشته باشد

طرح جهش تولید مسکن پیوست انتظامی داشته باشد