مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-20بين الملل

تأکید وزرای امور خارجه ترکمنستان و عربستان بر گسترش همکاری ها


وزرای امور خارجه ترکمنستان و عربستان با اشاره به اهمیت تعامل در چارچوب سازمان های بین المللی، از حمایت مستمر از طرح ها و پیشنهادات بین المللی دو کشور در بسترهای چندجانبه حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، رشید مرداف وزیر امور خارجه ترکمنستان و فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی در عشق آباد با یکدیگر دیدار کردند.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی موضوعات مهم روابط دوجانبه در زمینه اجرای توافقات انجام شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر روند همکاری موثر در عرصه بین المللی تاکید شد.

وزرای خارجه دو کشور، با اشاره به اهمیت تعامل در چارچوب سازمان های بین المللی، از حمایت مستمر از طرح ها و پیشنهادات بین المللی دو کشور در بسترهای چندجانبه ابراز خرسندی کردند.

طرفین آمادگی متقابل خود را برای گسترش چارچوب قانونی همکاری های دوجانبه در زمینه حمایت کنسولی از منافع شهروندان دو کشور تایید کردند.

در جریان بحث روابط تجاری و اقتصادی، علاقه دو کشور به گسترش دامنه همکاری بین ساختارهای دولتی و خصوصی و بهبود فضای سرمایه گذاری بررسی و به افزایش تعامل بین محافل تجاری دو کشور اشاره شد.

در این دیدار همچنین همکاری در بخش نفت و گاز و شیمیایی، صنایع نساجی و فرش، در حوزه هوانوردی غیرنظامی مورد بحث و بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزرای امور خارجه ترکمنستان و عربستان بر گسترش همکاری ها

تأکید وزرای امور خارجه ترکمنستان و عربستان بر گسترش همکاری ها