مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-20بين الملل

سازمان ملل: اقدام اسراییل در اخراج صلاح الحموری جنایت جنگی است


سازمان ملل اقدام رژیم صهیونیستی در اخراج یک اسیر فلسطینی با تابعیت فرانسوی را که پس از بازداشت اداری و بدون اتهام او از مارس انجام شد، محکوم کرده و آن را جنایت جنگی خواند.

- سازمان ملل اقدام رژیم صهیونیستی در اخراج یک اسیر فلسطینی با تابعیت فرانسوی را که پس از بازداشت اداری و بدون اتهام او از مارس انجام شد، محکوم کرده و آن را جنایت جنگی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، جرمی لورانس، سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل در بیانیه ای در واکنش به اخراج صلاح الحموری، اسیر فلسطینی از سوی اسراییل که تابعیت فرانسوی نیز دارد، اعلام کرد: قوانین بین المللی انسانی اجازه نمی دهد افراد تحت حمایت از یک سرزمین اشغالی اخراج شوند و صراحت اجبار این افراد برای اعلام تبعیت از قدرت اشغالگر را ممنوع می کند.

این مسؤول سازمان ملل در ادامه اظهار کرد: اخراج یک فرد تحت حمایت از سرزمینی اشغالی در واقع نقض جدی کنوانسیون چهارم ژنو و به منزله جنایتی جنگی است.

صلاح الحموری یکشنبه به فرانسه تبعید شد.

ماه مارس حکم سه ماه بازداشت اداری برای الحموری 37 ساله صادر شد، اقدام بحث برانگیزی که به رژیم اشغالگر اسراییلی اجازه می دهد فرد مظنون را بدون اعلام اتهام های رسمی اش بازداشت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اقدام اسراییل در اخراج صلاح الحموری جنایت جنگی است

سازمان ملل: اقدام اسراییل در اخراج صلاح الحموری جنایت جنگی است