مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-20پزشكي

درمان آسم کودکان بدون نیاز به اسپری های تنفسی/ طب سنتی چه نسخه ای دارد؟


وقتی حرف از آسم و تنگی نفس کودکان به میان می آید، خواه ناخواه همه افراد به دنبال درمانی مطمئن و اثرگذار برای فرزندانشان هستند و احتمالا طب نوین را برای درمان آسم فرزند خود انتخاب می کنند اما جالب است بدانید که طب سنتی هم درمان های اثرگذار شگفت انگیزی .

- گروه زندگی- نفیسه خانلری:این روزها که حسابی با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنیم و متاسفانه خبری از آسمان آبی و هوای پاک نیست، کودکان بیش از دیگر گروه های سنی در معرض خطر قرار دارند، به خصوص آن هایی که از بیماری های تنفسی همچون آسم رنج می برند و هوای سیاه این روزها، نفس شان را تنگ تر از همیشه کرده است.

وقتی حرف از آسم و تنگی نفس کودکان به میان می آید، خواه ناخواه همه افراد به دنبال درمانی مطمئن و اثرگذار برای فرزندانشان هستند و احتمالا طب نوین را برای درمان آسم فرزند خود انتخاب می کنند اما جالب است بدانید که طب سنتی هم درمان های اثرگذار شگفت انگیزی برای درمان آسم دارد که قطعا عوارض آن بسیار کمتر از درمان با داروهای شیمیایی است.

در اینجا همراه با حمیدرضا آزادی فر پزشک عمومی و کارشناس طب سنتی می خواهیم بیماری آسم کودکان و راهکارهای طب سنتی برای مقابله با این بیماری را مرور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان آسم کودکان بدون نیاز به اسپری های تنفسی/ طب سنتی چه نسخه ای دارد؟

درمان آسم کودکان بدون نیاز به اسپری های تنفسی/ طب سنتی چه نسخه ای دارد؟