مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-20اقتصادي

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج لرستان


سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان از پرداخت بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در دو ماه گذشته به بیماران خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن اسدبیگی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی و مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به خدمات ارائه شده به بیماران خاص و صعب العلاج گفت: در دو ماه گذشته یعنی آبان ماه و آذر ماه هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 148 میلیون و 307 هزار تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تا پایان وقت اداری بیست و هشتم آذر ماه تعداد 20 هزار و 64 نفر در کشور درخواست حمایت از صندوق بیماران خاص و صعب العلاج را داشته اند که از این تعداد استان لرستان با اختلاف حدود 5961 نفر ثبت نام کرده اند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به اینکه 5 جلسه کمیته استانی و 2 جلسه کارگروه استانی برگزار شده است، بیان کرد: تا به حال بیش از 100 پرونده به مبلغ 910 میلیون تومان در کمیته و کارگروه استانی صندوق جدید بیماران خاص و صعب العلاج مورد تأیید و تصویب قرار گرفته است.

اسدبیگی با اشاره به اینکه صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج برای رفع مشکلات این بیماران تشکیل شده است، گفت: در استان لرستان با همکاری اداره کل بیمه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج لرستان

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج لرستان