مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-20ورزشي

اجرای نمایش «فرزند زهرا» ویژه شهادت سردار سلیمانی در یزد


مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: ویژه برنامه «در مکتب حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با برنامه های متنوع در استان یزد برگزار خواهد شد.

- اجرای نمایش فرزند زهرا ویژه شهادت سردار سلیمانی در یزد ایسنا/یزد مسئول هیات دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: ویژه برنامه در مکتب حاج قاسم به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با برنامه های متنوع در استان یزد برگزار خواهد شد.

محمد علی سالاری با بیان این که در همین راستا نمایش فرزند زهرا ویژه ایام شهادت سردار سلیمانی آماده اجرا شده است، تصریح کرد: این نمایش که برش هایی از زندگی سردار سلیمانی و همچنین زندگی اهل بیت عصمت و طهارت را به تصویر می کشد، به کارگردانی و نویسندگی محسن ایرجی و با هنرنمایی 50 نفر از هنرمندان گروه هنری آیینی نغمه از ششم تا سیزدهم دی ماه ساعت 19:30 در حسینیه ثارالله به روی صحنه می رود.

وی افزود: همچنین نمایشگاه ذخیره طلایی با موضوع مهدویت در حاشیه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برپایی موکب، برگزاری مسابقه هنری در قالب جشنواره هنری مالک در رشته های مختلف هنری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، برگزاری مسابقه ورزشی در رشته های تنیس رومیزی، فوتسال و والیبال ویژه دانشجویان از جمله اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش «فرزند زهرا» ویژه شهادت سردار سلیمانی در یزد

اجرای نمایش «فرزند زهرا» ویژه شهادت سردار سلیمانی در یزد