مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:402022-12-20سياسي

مهارت افزایی و اشتغال بانوان روستایی در استان بوشهر تقویت می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مهارت افزایی و اشتغال بانوان روستایی در استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه زنگنه نژاد صبح سه شنبه در بازدید از کارگاه های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه، اظهار داشت: هنر و توانمندی بانوان از دیرباز مورد توجه همگان بوده و همواره بخش قابل توجهی از کارهای ظریف را این قشر از جامعه برعهده گرفته اند و در همین راستا باید زمینه برای توسعه مهارت آموزی در بخش بانوان در شهرستان های استان توسعه یابد.

وی با بیان اینکه اجرا طرح مهارت خانه به خانه گام بزرگی برای تقویت مهارت آموزی و کارآفرینی بانوان است، افزود: آموزش های فنی و حرفه ای نقش بسیار سازنده ای برای افزایش اعتماد به نفس بانوان و نیز مشارکت آنان در عرصه های گوناگون در جامعه دارد.

زنگنه نژاد زیرساخت های مهارت آموزی برای بانوان را در شهرستان گناوه بسیار مفید دانست و اضافه کرد: مهارت ها باید به گونه ای باشد که خروجی آن منجر به شغل و درآمد زایی شود و باید در این بین تعاونی زنان روستایی در اولویت آموزش ها باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به استقبال امور بانوان و خانواده از ارائه طرح اشتغال زنان فارغ التحصیل دانشگاهی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای گفت: با توجه به اینکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت افزایی و اشتغال بانوان روستایی در استان بوشهر تقویت می شود

مهارت افزایی و اشتغال بانوان روستایی در استان بوشهر تقویت می شود