مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-20اقتصادي

48 کشور مشتری محصولات نانوفناورانه ایرانی


بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان 48 کشور مشتریان محصولات نانوفناورانه ایران ساخت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، توسعه بازار فناوری نانو جزء اهداف اصلی برنامه توسعه فناوری نانوی ایران است.

گسترش صادرات این محصولات، راه یافتن به بازارهای خارجی و کشف بازارهای جدید به تنوع سبد صادراتی کشور و پایداری شرکت های فعال در حوزه فناوری نانو، کمک می کند.

صنعت نانو یکی از حوزه های فناورانه ای است که در ایران روند رشد و توسعه خود را به خوبی طی کرده و سال ها است محصولات تولیدی در این زمینه هم پای بازار جهانی تولید و عرضه می شوند؛ به همین دلیل ورود این محصولات باکیفیت ایران ساخت به جهان و دیگر کشورها یک ضرورت و هدف مهم است که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان آن را دنبال می کند.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری نیز برای ورود این محصولات به بازار جهانی به دنبال اجرای برنامه هایی است که ذیل کریدور فناوری تا بازار عملیاتی شده و به توسعه بازار محصولات نانو کمک کرده است.

بر اساس آمار ارائه شده توسط ستاد در سال 1400 شرکت های فناوری نانو موفق به صادرات محصولات این فناوری به ارزش 62 میلیون دلار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 کشور مشتری محصولات نانوفناورانه ایرانی

48 کشور مشتری محصولات نانوفناورانه ایرانی