مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-20سياسي

دستگاه قضایی در کنار دانشجویان در صف اول مطالبه گری قرار دارد


رییس دادگستری استان خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با جامعه دانشگاهی دارای وجوه اشتراک زیادی در مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم بزرگوار بوده و در کنار دانشجویان در صف اول مطالبه گری قرار داشته و با استفاده از ظرفیت های قانونی به دنبال پاسخگو کردن مدیران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی در دیدار با جمعی از نخبگان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، ضمن تأکید بر نقش مهم جامعه فرهیخته ی دانشگاهی در رشد، بالندگی و توسعه ایران اسلامی گفت: دانشجویان باید با کسب علم و تجربه، خود را به طور جدی برای ایفای نقشهای مهم آماده کنند.

رییس دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به نقش ممتاز و بی بدیل علم و فناوری در توسعه کشورها گفت: سالهاست مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت این حوزه بر تلاش در زمینه تولید علم و توجه به دانش بنیان ها تأکید داشته اند و بدیهی است که جامعه فرهیخته ی دانشگاهی و دانشجویان در این راستا در بالاترین جایگاه قرار دارند و این قشر ارزشمند در راه رسید به این آرمانها از جان و خون خود نیز گذشته و شهیدان بسیاری را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده اند.

صادقی با تأکید بر نقش آفرینی جامعه دانشگاهی و دانشجویان در مقاطع مختلف تاریخی از جمله در دوران دفاع مقدس گفت: چه بسیار اساتید دانشگاه و دانشجویانی که سنگر علم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در کنار دانشجویان در صف اول مطالبه گری قرار دارد

دستگاه قضایی در کنار دانشجویان در صف اول مطالبه گری قرار دارد