مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-20اقتصادي

بانک ها نباید شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را مثل شرکت های قدیمی ارزیابی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان در حال حاضر مشکلی در زمینه مجوز های تأسیس و بهره برداری ندارند، - رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به مشکلات فناوران در دریافت تسهیلات گفت: بانک ها نباید شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را همچون شرکت های قدیمی ارزیابی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی غفاری، رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان در حال حاضر مشکلی در زمینه مجوز های تأسیس و بهره برداری ندارند، اظهار کرد: شکایتی از صمت، جهاد کشاورزی و محیط زیست نداشته ایم و مدیران در کارگروه های استانی با ما همکاری می کنند.

غفاری افزود: بیشترین مشکلات در حوزه مجوز دانش بنیان های غذا و دارو و تجهیزات پزشکی است که آن بخشی که به استان برمی گردد، همکاران استانی مساعدت لازم را انجام می دهند، ولی آن بخشی که در اختیار و حوزه تصمیم گیری آن ها نیست باید در تهران مجوز آن اخذ شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان بیان کرد: بار ها اعلام کرده ایم که در حد امکان به استان ها تفویض اختیار شده یا در تهران ساز و کار های راحت تری را در نظر بگیرند تا دانش بنیان ها مشکلی برای مجوز نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها نباید شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را مثل شرکت های قدیمی ارزیابی کنند

بانک ها نباید شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را مثل شرکت های قدیمی ارزیابی کنند