مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-20سياسي

«منشور انتظامی دانشگاه شریف» تهیه می شود


پیگیری لغو و اصلاح شیوه نامه انضباطی جدید، تهیه پیش نویس منشور انتظامی شریف و درخواست برای آزادی دانشجویان بازداشتی از جمله موارد مهم مطروحه در جلسه شورای صنفی با رییس دانشگاه شریف بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای شورای صنفی مرکزی دانشگاه صنعتی شریف جلسه ای با دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ابوالحسنی معاون دانشجویی دانشگاه در خصوص حوادث رخ داده در هفته منتهی به روز دانشجو داشتند.

در ابتدای جلسه، نمایندگان شورای صنفی با طرح موارد گزارش شده تخلف نیروهای انتظامات و حراست جدید ناآشنا به فضای دانشگاه، از جمله گزارش ضرب وشتم های صورت گرفته، تعقیب و گریزهای رخ داده در محوطه دانشگاه خواستار پیگیری این موارد، ایجاد شفافیت و رفع ابهامات و برخورد با خاطیان شدند و بر لزوم فعالیت نیروهای انتظاماتی صرفاً در چارچوب اختیارات مربوطه، و همچنین ضرورت پای بندی همه کارکنان به تفکیک صورت گرفته میان نهادهای اعلام جرم و جزا تاکید کردند.

لزوم پایبندی دانشگاه به تمامی ابعاد منشور اجتماعی اعضای شورای صنفی با تاکید بر لزوم اجرای تمامی ابعاد منشور اجتماعی دانشگاه، که یکی از مفاد مهم آن عدم بکارگیری نیروهای حراستی ناآشنا با اقتضائات محیط دانشگاه در هر شکل و قالبی است ، پای بندی دانشگاه به تعهدات خود را لازمه اجرای صحیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منشور انتظامی دانشگاه شریف» تهیه می شود

«منشور انتظامی دانشگاه شریف» تهیه می شود