مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-20سياسي

اتحادیه بین المللی جاده ابریشم جانی دوباره به سمنان می بخشد؟


عضویت سمنان در اتحادیه بین المللی جاده ابریشم و ایجاد ارتباط با شهرهای بزرگ و بین المللی، می تواند جان دوباره به این شهر تاریخی ببخشد.

- "اتحادیه بین المللی جاده ابریشم "جانی دوباره به سمنان می بخشد؟ ایسنا/سمنان یک عضو شورای شهر سمنان معتقد است: عضویت سمنان در اتحادیه بین المللی جاده ابریشم و ایجاد ارتباط با شهرهای بزرگ و بین المللی، می تواند جان دوباره به این شهر تاریخی ببخشد.

حسین موسوی دلازیانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهری که فاقد قابلیت توسعه باشد، از منظر امروزی شهر نیست اظهار کرد: یک شهر زنده باید دارای رونق و قابلیت توسعه باشد تا شهروندان دغدغه اشتغال فرزندان خود را نداشته باشند.

شهردار سابق سمنان، از شهر به مثابه یک موجود زنده یاد کرد و گفت: یک شهر زنده باید رفاهیات مورد نیاز مردم و شهروندان را در خود داشته باشد.

وی از سمنان به عنوان یک شهر تنبل و کم نشاط نام برد و افزود: با گردش در شهر احساس یک نوع رکود و خمودگی به ما دست می دهد و لذا باید این نگرش و عملکرد رفتاری شهر را تغییر داد و شورای شهر در همین راستا برای خروج از این وضعیت می کوشد یک جان دوباره به این شهر تاریخی ببخشد.

این عضو پارلمان شهری سمنان، عضویت سمنان در اتحادیه بین المللی شهرهای در مسیر جاده ابریشم، به عنوان نماینده ایران را در همین راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه بین المللی جاده ابریشم جانی دوباره به سمنان می بخشد؟

اتحادیه بین المللی جاده ابریشم جانی دوباره به سمنان می بخشد؟