مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-20سياسي

دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه ها به سمت مجلس است


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و .

- ایسنا/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه هجمه ها به سمت مجلس است و همه مسبب وضعیت اقتصادی و .

کشور را خانه ملت می دانند ولی دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز 29 آذرماه در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بنیاد شهید و ایثارگران استان گفت: استاندار باید همه مدیران را ملزم به دیدار با خانواده های شهدا کند تا مدیران در راستای رفع مشکلات این قشر از جامعه گام بردارند.

او می افزاید: چند سال پیش 280 فرزند شهید بیکار را با همکاری و همت همه مسئولین مشغول به کار کردیم و با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 300 فرزند شهید بیکار در کرمان لذا باید هر نماینده مجلس شورای اسلامی استان زمینه اشتغال تقریبا 30 نفر از این فرزندان شهید را فراهم کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که برخی از ادارات خود به خود تعطیل است، اظهار کرد: امروز همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه ها به سمت مجلس است

دل نمایندگان هم از گرانی ها خون است/همه هجمه ها به سمت مجلس است