مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-20سياسي

تفکر مقاومت روبه گسترش است/هیئات کانون جهاد تبیین


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گسترش جبهه و تفکر مقاومت و افول قدرت آمریکا را از مظاهر نظم نوین جدید جهادی ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار دوشنبه شب در جلسه مجمع الذاکرین استان با احیای دین خدا و اهل بیت را مسئله بسیار مهمی ذکر کرد وافزود: هیئات و ذاکران اهل بیت (ع) اجتماع نورانی هستند که به امر احیای دین می پردازند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری از هیئت ها به عنوان کانون جهاد تبیین یاد کرد و گفت: جهاد تبیین بر همگان فریضه واجب، فوری وقطعی است و همگان باید نسبت به این فریضه اهتمام و تلاش داشته باشد.

وی با بیان این که جهان در آستانه نظم نوین جهانی است، افزود: سرشاخه های این نظام مشخص و هویدا است و افول قدرت آمریکا آغاز دوران جدیدی به شمار می رود و در چهل واره دوم انقلاب اسلامی که به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مزین شده است، باید به گونه ای گام برداریم که منجر به ظهور منجی عالم بشریت شود.

حجت الاسلام شریف تبار انتقال قدرت های سیاسی و اجتماعی از غرب به شرق و گسترش جبهه و تفکر مقاومت را از مظاهر نظم جدید جهانی برشمرد و از مداحان و نغمه سرایان به عنوان مرزبانان آل البیت یاد کرد و گفت: در جهاد باید مفهوم و مفروض دشمن را بشناسیم و باید هر کسی برای نصرت اهل بیت گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر مقاومت روبه گسترش است/هیئات کانون جهاد تبیین

تفکر مقاومت روبه گسترش است/هیئات کانون جهاد تبیین