مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-20اقتصادي

ارائه تسهیلات ویژه برای خرید موتورسیکلت های برقی


رییس شورای عالی استان ها از جایگزین کردن موتورسیکلت های برقی با موتورسیکلت های موجود با اعطای تسهیلات ویژه از سوی بانک های عامل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز سروری در برنامه سلام، صبح بخیر با بیان اینکه طبق تعاملاتی که با دستگاه های مختلف صورت گرفته، در تهران و در خصوص حدود 300 هزار موتورسیکلت برقی با بانک های عامل به نتیجه رسیدیم، گفت: مقرر شد تا بانک های عامل 80 درصد قیمت موتور را با اعطای وام و با بهره چهار درصد در اختیار افراد گذارد.

رییس شورای عالی استان ها خاطرنشان کرد: پس از اینکه این موضوع اعمال شد، دیگر بهانه ای وجود نخواهد داشت و هر کسی که بخواهد وارد شهر شود، باید به این استانداردها پایبند باشد.

وی با بیان اینکه با کارخانجات مربوطه نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است، اذعان کرد: تلاش بر این است که در این حوزه حداکثر از ظرفیت های داخلی استفاده شود.

سروری عنوان کرد: با توجه به موضوع استاندارد، پیش بینی می شود که این اقدام از خردادماه آغاز شود تا هم تسهیلات بانک عامل و هم تحویل موتورهای سیکلت را آغاز کنیم.

رییس شورای عالی استان ها با بیان اینکه اولویت خود را بر موتورسیکلت هایی گذاشته ایم که در سطح شهر کار می کنند، اظهار کرد: در بخش اتوبوس و ون، در حال حاضر قرارداد تقریباً 20 هزار دستگاه ون را تکمیل کردیم و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ویژه برای خرید موتورسیکلت های برقی

ارائه تسهیلات ویژه برای خرید موتورسیکلت های برقی