مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-20سياسي

اینجا خدمات و هتل برای برای بیماران سرطانی رایگان است!


«مهرانه»، نامی آشنا که در صدد کاهش آلام ناشی از دردی به نام سرطان است و در این راستا طی سال های فعالیت علاوه بر تحقق اهداف اولیه که ارائه کمک های درمانی بود موفق به ارتقای سطح خدمات شده که آخرین آن ارائه خدمات پزشکی هسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سهیلا محمدی، مهرانه نامی آشنا برای خیران، که تلاشی برای کاهش آلام دردمندان است که این روزها در آستانه بیست و پنجمین سالروز آغاز فعالیت رسمی این انجمن خیریه قرار گرفته ایم، خیریه ای که بدون پشتوانه دولت و تنها با حمایت هزاران حامی مردمی خود روز به روز بالنده تر و با شکوه تر از گذشته به راه خود در راستای کاهش آلام مردم گام برمی دارد.

نامی که این روزها پا را نه تنها از زنجان بلکه از ایران فراتر گذشته و در این راستا همواره همه تلاش خود را برای ارتقای سطح خدمات به مددجویان خود انجام می دهد و همه این تلاش ها موجب شده است که یکی از برنامه های بازدید مسؤولان کشوری و لشگری در سفر به زنجان بازدید از این مجموعه منحصر به فرد در کشور است.

  اینجا بهشت خیران است از آنجا که مردم استان زنجان همواره مردمی خیر و نیکوکار بوده اند و به نوعی این شهر به بهشت خیران معروف است و خیران در این دیار با دل و جان خود در راستای کمک به هم نوعان آماده خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا خدمات و هتل برای برای بیماران سرطانی رایگان است!

اینجا خدمات و هتل برای برای بیماران سرطانی رایگان است!