مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-20اقتصادي

نظارت بر بازارشب یلدای کرمانشاه بیشترشود/ دورهمی هایی که گران است


شهروندان کرمانشاهی تنها یک روز مانده به شب چله از عدم نظارت و عدم ثبات قیمت ها در بازار اقلام مورد نیاز شب یلدا گلایه دارند و خواستار نظارت بیشتر بر نرخ ها هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- یحیی بیابادی: تنها یک روز به شب یلدا یا شب چله که یکی از آیین های کهن ایرانیان است باقی مانده است؛ یلدا طولانی ترین شب سال است که از دیرباز این شب با سرخی انار و شیرینی خرمالو جشن گرفته می شد.

با فروکش کردن موج های کرونایی کرمانشاهیان نیز همانند دیگر ایرانیان برنامه دورهمی های خانوادگی ریخته تا با دلی گرم از همدلی به استقبال فصل سر زمستان بروند.

به بازارها که سر بزنیم این روزها همه جوره بوی یلدا و جشن کهن می دهد اما وقتی پای صحبت فروشندگان می نشینی، درد دل حکایت دیگری دارد که شیرینی این آیین کهن را به کام خیلی ها تلخ می کند.

بازار کرمانشاه نیز از این مساله مستثنی نیست و امسال بازار یلدایش رونق یلداهای پیشین را ندارد؛ یلداهایی که از ابتدای آذرماه بازارش شروع می شد امروز یک روز مانده به شب چله فروشندگانی که به امید بازار این ایام اجناس را خریداری کرده اند نگران از فروش نرفتن کالاها هستند.

شهروند کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازار اصلی شهر کرمانشاه اظهار کرد: قیمت اجناس به ویژه اجناسی که در جشن یلدایی استفاده می شود ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازارشب یلدای کرمانشاه بیشترشود/ دورهمی هایی که گران است

نظارت بر بازارشب یلدای کرمانشاه بیشترشود/ دورهمی هایی که گران است