مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-20سياسي

صنعا وضعیت نه جنگ و نه صلح در یمن را مجددا رد کرد


شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که نیروهای مسلح یمنی برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه حاکمیت یمن در آمادگی کامل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شورای عالی سیاسی یمن که وابسته به انصارالله است در بیانیه ای نسبت به خطرات وضعیت نه جنگ و نه صلح در یمن که ائتلاف متجاوز عربستان می خواهد یمن را در آن نگه دارد، هشدار داد.

این شورا اعلام کرد که این وضعیت تا ابد طول نخواهد کشید و یمن اقدامات مناسب را در زمان مناسب برای مقابله با نقشه ائتلاف عربی برای انداختن یمن به این دام اتخاذ خواهد کرد.

در نشستی که به ریاست مهدی المشاط، رییس شورای سیاسی یمن برگزار شد، بر موضع ثابت یمن درباره صلحی که حاکمیت و استقلال و وحدت یمن را حفظ کند، تأکید شد.

در بیانیه شورای سیاسی یمن بر جدا کردن پرونده انسانی از پرونده سیاسی و نظامی تأکید و اعلام شد: پیشرفت در این پرونده شاخصی برای معتبر بودن هرگونه میانجیگری، تماس و مذاکره ای است.

در نشست مذکور بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه حاکمیت یمن و ممانعت از طمع ورزی های آمریکا و صهیونیست ها برای غارت منابع یمن تأکید شد.

در بیانیه شورای سیاسی یمن آمده است: هرگونه اقداماتی که رنج و مشکلات ملت یمن را چه در سطح اقتصادی و چه انسانی و چه نظامی افزایش دهد عواقب وخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا وضعیت نه جنگ و نه صلح در یمن را مجددا رد کرد

صنعا وضعیت نه جنگ و نه صلح در یمن را مجددا رد کرد