مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-20اجتماعي

897 دانش آموز کمیته امداد خراسان شمالی از آموزش رایگان بهره مند شدند


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با هماهنگی های بعمل آمده و با همکاری آموزش و پرورش 987 دانش آموز تحت حمایت به صورت رایگان و یا با  تخفیف در مدارس همدل استان تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با هماهنگی های بعمل آمده و با همکاری آموزش و پرورش 987 دانش آموز تحت حمایت به صورت رایگان و یا با تخفیف در مدارس همدل استان تحصیل می کنند.

وی گفت: این دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی تربیت نسل آینده ساز کشور را با ارزش ترین اقدام آموزش و پرورش و متولین تعلیم و تربیت کشور دانست و افزود:  این دانش آموزان در مدارس همدل به صورت رایگان ثبت نام و یا مشمول تخفیف در مبلغ شهریه تحصیلی شدند.

یوسفی با اشاره به اینکه این دانش آموزان در مدارس هیات امنایی، غیر دولتی و نمونه دولتی تحصیل می کنند، تصریح کرد: از مجموع 897 دانش آموز 323 دانش آموز در مقطع ابتدایی و 263 نفر متوسطه اول و 311 نفر نیز در مقطع متوسطه دوم تحصیلی می کنند.

وی با اشاره به تعامل مناسب بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند، ادامه داد: مراکز نیکوکاری در اداره آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

897 دانش آموز کمیته امداد خراسان شمالی از آموزش رایگان بهره مند شدند

897 دانش آموز کمیته امداد خراسان شمالی از آموزش رایگان بهره مند شدند