مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 09:002022-12-20اقتصادي

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان کمبود 400 راننده دارد


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود 400 راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.

- سید عباس روحانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان یک هزار و 300 نفر راننده دارد، اظهار داشت: این شرکت با کمبود راننده رو به رو است و هم اکنون 400 نفر نیرو کم دارد و این در حالی است که تا یک سال آینده نیز حدود یکصد نفر از رانندگان ما بازنشسته خواهند شد.

وی اضافه کرد: تعدادی اتوبوس واحد نیز مربوط به بخش خصوصی است که افراد اتوبوس دارند و تحت نظارت ما کار می کنند و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به آنان یارانه می پردازد که هزینه های ایشان را پوشش دهد.

روحانی با اشاره به اینکه رانندگی اتوبوس های شهری جزو مشاغل سخت و زیان آور بوده و فرسودگی رانندگان بالاست، افزود: باید توجه داشت که این شغل از نظر فیزیکی دشواری هایی دارد و علاوه بر آن راننده اتوبوس واحد در سطح شهر و مرکز آلودگی کار می کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مطالبات و خواسته های رانندگان این شرکت، خاطرنشان کرد: مطالبات ایشان بحق بوده و در یک سال و نیم گذشته تلاش کردیم در حوزه رفاهیات، خواسته های آنان تأمین و برطرف شود اما با وجود سختی های این شغل، تأمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان کمبود 400 راننده دارد

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان کمبود 400 راننده دارد