مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:122022-12-20حوادث

خلع ید چهار هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان زاهدان


فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشگیری از تصرف چهار هزار مترمربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال در زاهدان خبر داد.

- سرهنگ غلامرضا سراوانی افزود: ماموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان طی سه ماموریت، اقدامات لازم را برای پیشگیری از تصرف اراضی مذکور انجام داده و این اراضی را به بیت المال بازگرداندند.

وی از اهتمام اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای آگاه سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دستگاه قضایی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: از آنجایی که در اراضی دولتی و ملی عمده اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز است این اداره کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه ای که صورت گرفته باشد نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اداره کل با آموزش یگان حفاظت اراضی تمام سعی و اهتمام خود را در جهت جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در مرحله اولیه بکار بسته تا اجازه داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید چهار هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان زاهدان

خلع ید چهار هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان زاهدان