مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-20اجتماعي

آلودگی هوای تهران و البرز تا چهارشنبه ادامه دارد


کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه هوای تهران و البرز تا روز چهارشنبه برای همه گروه های سنی ناسالم خواهد بود، گفت: طی روز های آینده هوا در نیمه شمالی کشور سردتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز (سه شنبه) گستره بارش ها در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش بینی شده که در ارتفاعات رشته کوه البرز و مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش ها برای روز سه شنبه در غرب مازندران و گیلان شدیدتر و در حد هشدار زرد است.

حتماً شهروندانی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند؛ همچنین بارش ها کماکان تا اواسط هفته در این مناطق با شدت و ضعف ادامه دارد.

گودرزی توضیح داد: تا ظهر چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده های جوی برای شهر های صنعتی و پرجمعیت پیش بینی شده که به ویژه در شهر های تهران و البرز هوا برای تمامی گروه ها سنی در حد هشدار نارنجی ناسالم است.

وی ادامه داد: از ظهر روز چهارشنبه با ورود ناپایداری به دامنه های جنوبی البرز در شهر های تهران و البرز از میزان آلاینده ها کاسته خواهد شد و هوای مطلوب تری برای روز های پایانی هفته پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای تهران و البرز تا چهارشنبه ادامه دارد

آلودگی هوای تهران و البرز تا چهارشنبه ادامه دارد