مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 08:002022-12-20پزشكي

رفتار آنفلوآنزا امسال معمولی نبود/ انتظار موج جدید بیماری را در بهمن داریم


رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه رفتارهای آنفوآنزا امسال بر خلاف روال معمول هرساله بود، گفت: طبق تجارب قبلی انتظار موج جدید و ضعیف تر آنفلوآنزا را در بهمن ماه داریم.

- رفتار "آنفلوآنزا" امسال معمولی نبود/ انتظار موج جدید بیماری را در بهمن داریم ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه رفتارهای آنفوآنزا امسال بر خلاف روال معمول هرساله بود، گفت: طبق تجارب قبلی انتظار موج جدید و ضعیف تر آنفلوآنزا را در بهمن ماه داریم.

دکتر محمدرضا نادری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع زودهنگام موج آنفلوآنزا در سال جاری گفت: در سالهای قبل همواره منتظر شروع این موج از اواخر مهرماه بودیم، اما امسال برخلاف انتظار این موج از اواخر شهریورماه و یک ماه زودتر شروع شد.

وی افزود: امسال رفتارهای ویروس طبق روال معمول هرساله نبود و برخلاف آنچه انتظار داشیم که موج اول ویروس که آنفلوآنزای نوع A است تا اواخر آبان به پایان برسد، هنوز که هنوز است این موج ادامه دارد.

نادری گفت: درحال حاضر مبتلایان را رصد می کنیم و فعلا پایانی از این موج ندیده ایم و اگر زیاد شوند می شود گفت اپیدمی رخ می دهد.

این مسئول گفت: همچنین امسال ویروس علائمی مانند اسهال و استفراغ را در کودکان بیش از روال معمول سالهای گذشته نشان داد که باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار آنفلوآنزا امسال معمولی نبود/ انتظار موج جدید بیماری را در بهمن داریم

رفتار آنفلوآنزا امسال معمولی نبود/ انتظار موج جدید بیماری را در بهمن داریم