مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 05:052022-12-20بين الملل

موضع هماهنگ روسیه و ایران دربرابر نماینده آمریکا در سازمان ملل


سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای 2015 ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، واسیلی نبنزیا ، سفیر روسیه در سازمان ملل، روز دوشنبه در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای 2015 ایران به طرح برخی اتهامات از سوی نمایندگان کشورهای غربی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد و گفت که مقامات سازمان ملل نباید در برابر فشارهای کشورهای غربی سر فرود بیاورند و هر نتیجه ای که از تحقیقات ساختگی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین بدست آید، بی اعتبار است.

همچنین امیر سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل متحد نیز در این نشست درباره اتهام استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که از سوی نماینده آمریکا مطرح شد، گفت: ایران هیچ اقلامی را که از سوی شورای امنیت منع شده است به روسیه منتقل نکرده است.

او همچنین گفت: پهپادهای ایرانی که قبل از جنگ به روسیه تحویل داده شده بودند، توسط شورا ممنوع نشده بود و برای استفاده در درگیری های جاری در اوکراین منتقل نشده بودند.

نماینده ایران طرح برخی اتهامات را بی اساس توصیف کرد و آنها را تلاشی برای منحرف کردن توجهات از انتقال مقادیر انبوه تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع هماهنگ روسیه و ایران دربرابر نماینده آمریکا در سازمان ملل

موضع هماهنگ روسیه و ایران دربرابر نماینده آمریکا در سازمان ملل