مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 23:352022-12-19سياسي

فعال سازی ظرفیت های بومی محور برنامه های توسعه استان ها باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزریر کشور در همایش استانداران سراسر کشور با بیان اینکه راهبری امور توسعه ای کشور رسالت جدی همه ما است، - وزیر کشور استفاده از ظرفیت های بومی برای سرمایه گذاری را محور اصلی توسعه استان ها دانست و گفت: استانداران باید در این زمینه برنامه عملیاتی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزریر کشور در همایش استانداران سراسر کشور با بیان اینکه راهبری امور توسعه ای کشور رسالت جدی همه ما است، گفت: راهبرد اصلی دشمن در جنگ ترکیبی پیچیده، ایجاد موانع برای دولت مردمی در پیمودن مسیر پیشرفت همه جانبه کشور است.

وی گفت: دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای برای تضعیف و اخلال در روند پیشرفت کشور وارد شده و ما باید بیش از هر زمان دیگری با همدلی و هم افزایی ظرفیت های داخلی بتوانیم در مسیر خدمت به مردم حرکت کنیم.

وحیدی، تقدس زدایی از شعار دینی و اسلامی را یکی از راهبرد های مهم جریان معاند رسانه ای دشمن برشمرد و تصریح کرد: استانداران به عنوان نمایندگان اصلی دولت باید در حفظ و تقویت شعایر و ارزش های دینی و انقلابی تلاش کنند.

مستند سازی رویداد ها و اقدامات موثر اقتصادی و عمرانی در استان، محور دیگر مورد اشاره وزیر کشور در نشست امروز بود و گفت: تجربه موفق اقدامات و عملکرد ها در هر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی ظرفیت های بومی محور برنامه های توسعه استان ها باشد

فعال سازی ظرفیت های بومی محور برنامه های توسعه استان ها باشد