مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:552022-12-19حوادث

دستگیری باند قاچاق تلفن همراه سرقتی در مشهد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سه عضو یک باند حرفه ای قاچاق تلفن همراه مسروقه به خارج کشور دستگیر و 91 دستگاه گوشی هوشمند کشف شد.

- سرهنگ جواد شفیع زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، سرنخ هایی از فعالیت سه عضو یک باند حرفه ای قاچاق تلفن های همراه مسروقه از استان خراسان شمالی و شهرستان های خراسان رضوی به شهر مشهد به دست آمد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی یکی از اعضای این باند را که در پوشش مسافر قصد انتقال تلفن های همراه مسروقه را از مشهد به استان های جنوبی داشت در پایانه مسافربری شهر مشهد دستگیر و در بازرسی از چمدان وی تعداد 91 دستگاه تلفن هوشمند مسروقه فاقد کارتن کشف شد.

شفیع زاده تصریح کرد: متهم که یک زن تبعه خارجی است، پس از انتقال به انتظامی استان در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد تلفن های همراه سرقتی را با کمک دو همدستش از شهرستان های همجوار در خراسان رضوی و خراسان شمالی سرقت کرده و قصد خارج کردن از مرزهای استان های جنوبی کشور را داشته است.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و 2 عضو دیگر این باند حرفه ای را که یک زن و یک مرد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند قاچاق تلفن همراه سرقتی در مشهد

دستگیری باند قاچاق تلفن همراه سرقتی در مشهد