مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-19اقتصادي

50 مانع برای جذب سرمایه خارجی در کشور/ بودجه 4 میلیارد دلاری 18 کلانشهر کشور


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با اشاره به جمعیت 28 میلیونی 18 کلانشهر کشور گفت: مجموع بودجه 18 کلانشهر کشور 154 همت است که معادل 4 میلیارد دلار می شود و این در حالی است که بودجه شرکت تویوتا 275 میلیارد دلار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا خلیلی شامگاه امروز امروز در اولین جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 اظهار کرد: سرمایه گذاری در شهر را باید به سمت توسعه شهری پیش برده و از تجربیات علمی دانشگاه ها نیز در این حوزه استفاده کرد.

   وی افزود: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 به همت شهرداری تبریز و با همکاری  دانشگاه های استان و تبریز، و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی در سال آینده برگزار می شود.

  خلیلی با اشاره به برگزار همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در دو بخش ارائه فرصت های سرمایه گذاری و ارائه مقالات علمی اعلام کرد: تدوین قوانین و مشوق های موجود در عرصه همسوسازی شرایط موجود داخلی با شرایط بین المللی، جلب مشارکت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی، عرضه فرصت های سرمایه گذاری در قالب بسته های مختلف و ارائه مقالات علمی در موصوعات مختلف، اهداف برگزاری این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مانع برای جذب سرمایه خارجی در کشور/ بودجه 4 میلیارد دلاری 18 کلانشهر کشور

50 مانع برای جذب سرمایه خارجی در کشور/ بودجه 4 میلیارد دلاری 18 کلانشهر کشور