مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:402022-12-19سياسي

فاصله بین پژوهش ها با نیازهای جامعه بسیار است


رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله بین پژوهش هایی که صورت می گیرد با نیازهای جامعه زیاد است و باید تلاش شود تا این فاصله کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاالله رفیعی آتانی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چهار گروه علمی در عرصه هایی از جمله سیاست، اقتصاد، حقوق و اجتماع و همچنین در عرصه حکمرانی اسلامی، زیربنایی و تولیدی در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

رفیعی بیان داشت: هم اکنون طلاب و روحانیونی در قم حضور دارند که تحصیلات دانشگاهی در رشته های فنی و مهندسی دارند که این افراد ساماندهی شدند و با کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی در ارتباط هستند.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امیدواریم نقش مبدل در ارائه دستاوردهای حوزه علمیه به مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: بیش از 100 گزارش تحقیقی در عرصه های مورد نیاز مجلس شورای اسلامی در این مرکز انجام پذیرفته و 50 پروژه دیگر نیز در دست اقدام است .

رفیعی عنوان داشت: حضور پژوهشگران این مرکز در کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی بدون محدودیت است و بسترهای خوبی برای بهره برداری از ظرفیت های پژوهشگران حوزوی در این مرکز برای نهاد مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله بین پژوهش ها با نیازهای جامعه بسیار است

فاصله بین پژوهش ها با نیازهای جامعه بسیار است