مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-19سياسي

شورای عالی سیاسی یمن: نیرو های مسلح یمن آماده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن، ضمن هشدار در برابر پیامد های شرایط نه جنگ و نه صلح، - رییس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه شرایط نه جنگ و نه صلح غیر قابل قبول است، تاکید کرد: نیرو های مسلح این کشور در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن، ضمن هشدار در برابر پیامد های شرایط نه جنگ و نه صلح، تاکید کرد که این شرایط نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد.

وی افزود: ما اقدامات مناسب را در زمان مناسب آن اتخاذ خواهیم کرد و مانع از افتادن یمن در تله ی ائتلاف متجاوز سعودی خواهیم شد، ما بار دیگر بر موضع ثابت صنعا در قبال صلحی که ضامن حاکمیت و استقلال یمن باشد تاکید و از هر گونه اقدام عملی در این زمینه استقبال می کنیم.

رییس شورای عالی سیاسی یمن عنوان کرد: تمایل به تحقق صلح در یمن باید تضمین کنند حقوق شهروندان و در رأس آن پرداخت حقوق کارمندان و بازگشایی فرودگاه ها و بنادر این کشور باشد.

المشاط تاکید کرد: تفکیک میان مسائل انسانی و سیاسی و نظامی از یکدیگر نشان دهنده صداقت در پرونده یمن است، البته گزارش ها نشان دهنده آمادگی کامل نیرو های مسلح برای ممانع از تحقق اطماع آمریکا و رژیم صهیوینستی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی سیاسی یمن: نیرو های مسلح یمن آماده اند

شورای عالی سیاسی یمن: نیرو های مسلح یمن آماده اند