مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 21:202022-12-19سياسي

صاحب نظران حوزوی در کمیسیون های مجلس حضور یابند


رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت:محققین حوزوی باید با مجلس مرتبط شوند و زمینه حضور پژوهشگران و صاحب نظران حوزه در کمیسیون های مختلف مجلس فراهم شود.

- قم- رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت:محققین حوزوی باید با مجلس مرتبط شوند و زمینه حضور پژوهشگران و صاحب نظران حوزه در کمیسیون های مختلف مجلس فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمود رجبی عصر دوشنبه در مراسم تقدیر از پژوهشگران مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دوران زندگی انسان برهه هایی وجود دارد که نسیم رحمت الهی در آن فضا پراکنده می شود و تاکید شده که باید این ایام را رصد کرد و از آن غفلت نداشت.

رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: فعالیت های مرکز تحقیقات اسلامی مجلس جای بسیار مهمی است که نظام قانونگذاری را یاری می دهد.

آیت الله رجبی بیان داشت: اگر بخواهیم مجلس در رأس امور باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، انقلابی عمل کند باید کارهای کارشناسانه و متقن علمی و دینی پشتوانه آن باشد و نمایندگان می بایست در بیان سخنان و نظرات خود نسبت به پیشینه قوانینی که قرار است به تصویب برساند توجه لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب نظران حوزوی در کمیسیون های مجلس حضور یابند

صاحب نظران حوزوی در کمیسیون های مجلس حضور یابند