مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-19حوادث

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف 21 کیلو و 700 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ مهدی مهران فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل مقدار قابل توجهی مواد مخدر تریاک در محور مواصلاتی چمن بید، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 این فرماندهی و پاسگاه انتظامی چمن بید، قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش مستمر و رصد محل اعلام شده، خودروی موردنظر را مشاهده و با هماهنگی به عمل آمده آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 21 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مهران فر بابیان اینکه خودروی موردنظر بعد از هماهنگی انجام شده به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک در رابطه با این گونه موضوعات را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات قانونی به سرعت انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان

کشف بیش از 21 کیلوگرم مواد مخدر سنتی در مانه و سملقان