مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:302022-12-19سياسي

آمریکا نگران رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تحریم های آمریکا شکست خورده است، گفت: آمریکا به دنبال ملتِ بی خاصیت و مردمِ بی تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی تواند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: عزت هر ملتی در گرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه است لذا تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آنها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد.

وی افزود: اگر در حوزه دشمن شناسی بیشتر کار نکنیم خسارات زیادی به ما وارد می شود؛ بنابراین توصیه شده است که مسلمان باید زمان شناس و دشمن شناس باشد.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، دشمنانی دارد ولی دشمن شماره یک ما و بلکه دشمن شماره یک بشریت و مستضعفان و بلکه همه ادیان، آمریکا است و این همان حقیقتی است که حضرت امام خمینی (ره) به طور مکرر فرمودند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که نسل جوان را درباره دشمنی آمریکا و نقش اول او در دشمنی با کشورمان را تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکا همواره با ما دشمنی داشته و درواقع مشکل آمریکا روحانیت نیست، آنها پیش از این هم با اقدامات خود ماهیت ضدایرانی خودشان را نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نگران رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است

آمریکا نگران رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است