مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:202022-12-19اقتصادي

رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در البرز اجرا می شود


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز از اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در سطح استان البرز با هدف پاسداشت و بهره مندی از مناسبت های ملی و اسلامی خبر داد.

- سرهنگ پاسدار مهران طیران در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در سطح استان البرز خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف پاسداشت و بهره مندی از مناسبت های ملی و اسلامی از 28 تا 30 آذر جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با محوریت پایگاه های بسیج و مساجد محلات برگزار می شود، تصریح کرد: 50 هزار بسته هر یک به ارزش 500 هزار تومان شامل میوه شب فصل، تنقلات، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات به صورت غیرمتمرکز از طریق پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر لزوم ادامه و اجرای نهضت کمک های مومنانه و با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به خصوص قشر کم برخوردار جامعه، بیانکرد: توزیع سبدهای یلدایی به صورت محله محور و مسجد محور و بر اساس بانک اطلاعاتی محرومین مناطق مختلف در استان صورت می گیرد.

وی با قدردانی از مشارکت خیرین و مردم نوع دوست البرز در اجرای رزمایش های کمک مومنانه در استان متذکر شد: خریداری اقلام مذکور در حال انجام است و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در البرز اجرا می شود

رزمایش کمک مومنانه ویژه شب یلدا در البرز اجرا می شود