مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 20:102022-12-19اقتصادي

خروج اصناف مزاحم شهری از سیرجان کلید خورد


فرماندار ویژه سیرجان بر لزوم شناسایی و ساماندهی صنوف مزاحم شهری تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریعتر برای انتقال این صنوف به شهرک صنفی شهرستان در محدوده شهرک صنعتی شماره دو اقدام کرد.

- علی یعقوبی 28 آذرماه در جلسه کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها و مطالبات شهروندان سیرجانی وجود صنوف مزاحم است که باعث آشفتگی بصری، بروز ترافیک و آلایندگی های صوتی و زیست محیطی در بسیاری از معابر اصلی شده است.

وی افزود: قرار گرفتن برخی از مشاغل و صنوف در دل محیط های مسکونی شهری از جمله مشکلاتی است که شهروندان سیرجانی در برخی از مناطق با آن روبه رو هستند و در گذشته ای نه چندان دور مناطقی که در حریم شهر قرار داشتند اما با توسعه شهری در سال های گذشته این صنوف در قلب بافت مسکونی قرار گرفته و هر صنف پیاده رو و قسمتی از خیابان را به عنوان حریم خصوصی خود اختصاص دادند که موجب بروز ترافیک در بسیاری از معابر اصلی سطح شهر شده و به تدریج بر سلامت روحی مردم هم تاثیر گذاشته است.

فرماندار ویژه سیرجان با بیان اینکه صاحبان مشاغل مجبور به پرداخت اجاره بهای بالا در سطح شهر هستند، افزود: از مزایای حضور در شهرک های صنفی این است که با حمایت دولت ادارات، خدماتی چون آب، برق، گاز و دیگر امکانات را تا درب شهرک های صنفی فراهم می کنند و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج اصناف مزاحم شهری از سیرجان کلید خورد

خروج اصناف مزاحم شهری از سیرجان کلید خورد