مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:502022-12-19فرهنگي

نزاع حقوقی بر سر آفتاب گردان «ون گوگ»


سه فردی که به عنوان وارثان حقیقی این نقاشی نسبت به پس گرفتن آن از شرکت بیمه ژاپنی «سومپو» شکایت کرده اند، اعتقاد دارند که بانکدار یهودی در زمان حکومت نازی ها مجبور به فروش این اثر هنری ارزشمند شده است.

- سه فردی که به عنوان وارثان حقیقی این نقاشی نسبت به پس گرفتن آن از شرکت بیمه ژاپنی سومپو شکایت کرده اند، اعتقاد دارند که بانکدار یهودی در زمان حکومت نازی ها مجبور به فروش این اثر هنری ارزشمند شده است.

وارثان یک بانکدار یهودی در تلاش برای پس گرفتن یکی از تابلوهای نقاشی ون گوگ از مالک کنونی آن شکایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، بانکدار یهودی و آلمانی به نام پل وان مندلسون بارتولدی (Paul von Mendelssohn-Bartholdy) تحت فشار نازی ها مجموعه بزرگ آثار هنری اش را فروخته بود و حالا نوادگان او شکایتی را علیه مالک کنونی یکی از نقاشی های مشهور ون گوگ تنظیم کرده است.

یکی از تابلوهای نقاشی آفتاب گردان ون گوگ که زمانی جزو مجموعه هنری بانکدار یهودی بوده است، اکنون از اموال یک شرکت بیمه ژاپنی محسوب می شود و شاکیان معتقدند این شرکت با وجود آگاهی داشتن از تاریخچه این نقاشی همچنان مالکیت آن را حفظ کرده است.

سه فردی که به عنوان وارثان حقیقی این نقاشی نسبت به پس گرفتن آن از شرکت بیمه ژاپنی سومپو شکایت کرده اند، اعتقاد دارند که بانکدار یه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع حقوقی بر سر آفتاب گردان «ون گوگ»

نزاع حقوقی بر سر آفتاب گردان «ون گوگ»