مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-19اقتصادي

مدیر پروژه پل خلیج فارس: پول باشد 3 سال دیگر پل خلیج فارس تکمیل می شود


2500 میلیارد تومان از سوی منابع دولتی و منطقه آزاد قشم برای تکمیل پل خلیج فارس اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پل خلیج فارس پروژه بزرگی است که جزیره قشم را سرزمین اصلی متصل می کند و حدود 2 کیلومتر طول دارد و بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن می گذرد و بدلیل تامین نشدن منابع مالی به حال خود رها شده است.

از زمان آغاز بکار دولت سیزدهم، تلاش برای تأمین منابع مالی مورد نیاز این پروژه آغاز شد و حتی برای تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای تجهیز کارگاه و آغازبکار دوباره پروژه، تعدادی از ویلاهای موسوم به ویلاهای ریاست جمهوری نیز به فروش گذاشته شد.

حالا امروز علی رضا زارع مدیر پروژه پل بزرگ خلیج فارس گفته 20 هزار میلیارد ریال منابع دولتی و 5 هزار میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برای تکمیل بخشی از پروژه اختصاص داده شده و قرار است تا مابقی هزینه ها به روش های تامین مالی از طریق فایناس با شرکت های بین المللی خارجی در دستور کار قرار گیرد.

وی عنوان کرد: پیگیری ها برای دریافت منابع وعده داده شده دولتی در حال انجام است و روند دریافت این منابع تا سازمان برنامه و بودجه رسیده است و اکنون نیاز به اختصاص نهایی سهم دولتی منابع از سوی مسئولان بالادستی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پروژه پل خلیج فارس: پول باشد 3 سال دیگر پل خلیج فارس تکمیل می شود

مدیر پروژه پل خلیج فارس: پول باشد 3 سال دیگر پل خلیج فارس تکمیل می شود