مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-19اقتصادي

اجرای زیرساخت ها در بافت تاریخی گرگان 210 میلیارد ریال هزینه دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: برای اجرا و اصلاح زیرساخت های خدماتی موردنیاز شهر تاریخی استرآباد (گرگان) 210 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

- گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: برای اجرا و اصلاح زیرساخت های خدماتی موردنیاز شهر تاریخی استرآباد (گرگان) 210 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ساوری عصر دوشنبه در کارگروه استانی شهر تاریخی استرآباد اظهارکرد: هدف کارگروه شهر تاریخی استرآباد احیا این اثر تاریخی به عنوان هویت شهر مرکز استان است و هر دستگاه اجرایی و خدمات رسان باید با بهره مندی از اعتبارات و ظرفیت های در دسترسِ خود برای احیای این شهر تاریخی نقش مؤثری ایفا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: شهر تاریخی استرآباد (گرگان) ظرفیتی بسیار خاص و کم نظیر در حوزه میراث فرهنگی است و احیای این اثر ارزشمند تاریخی موجب تحول در توسعه گردشگری گرگان خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای اجرا و اصلاح زیرساخت های خدماتی موردنیاز شهر تاریخی استرآباد (گرگان) 210 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است که شامل شبکه آب با اعتبار موردنیاز 100 میلیارد ریال، شبکه فاضلاب با اعتبار مورد نیاز 39 میلیارد ریال، اجرای شبکه برق با برآورد اعتبار 65 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای زیرساخت ها در بافت تاریخی گرگان 210 میلیارد ریال هزینه دارد

اجرای زیرساخت ها در بافت تاریخی گرگان 210 میلیارد ریال هزینه دارد