مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-19سياسي

ضرورت تدوین نقشه راه برای احیای بافت تاریخی گرگان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: تهیه نقشه راه برای احیای بافت تاریخی گرگان یک ضرورت است که باید تدوین و عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی مهیایی عصر دوشنبه در کارگروه استانی شهر تاریخی استرآباد اظهارکرد: ثبت بافت تاریخی گرگان به عنوان نخستین بافت تاریخی کشور در فهرست آثار ملی نشان از اهمیت این اثر ارزشمند است اما متأسفانه در عمل اقدام خاصی در راستای احیای این اثر ارزشمند انجام نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تأکید کرد: تهیه نقشه راه برای احیای بافت تاریخی گرگان یک ضرورت است که باید تدوین و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: در خصوص تأمین اعتبار زیرساخت های موردنیاز شهر تاریخی استرآباد (گرگان) از ظرفیت شورای برنامه ریزی استان استفاده خواهیم کرد.

مهیایی تصریح کرد: تأمین زیرساخت های در شهر تاریخی استرآباد یک نیاز ضروری و اولویت است که باید در کوتاه مدت و بلندمدت برای آن برنامه ریزی و اقدام داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد با پیگیری و تعامل ارگان های مختلف ذیل کارگروه شهر تاریخی استرآباد (گرگان) شاهد تسریع در امور احیا و مرمت این شهر تاریخی باشیم و این بافت جایگاه خود را به عنوان نخستین بافت تاریخی ثبت شده کشور به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین نقشه راه برای احیای بافت تاریخی گرگان

ضرورت تدوین نقشه راه برای احیای بافت تاریخی گرگان