مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:352022-12-19اقتصادي

 83 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری کردیم


وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری بیش از 83 هزار میلیارد تومان برای خرید گندم از کشاورزان هزینه کرد.

- ایسنا/اصفهان وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری بیش از 83 هزار میلیارد تومان برای خرید گندم از کشاورزان هزینه کرد.

سید جواد ساداتی نژاد، عصر امروز(دوشنبه، 28 آذر) در دیدار با بهره برداران و تشکل های بخش کشاورزی شهرستان اردستان اظهار کرد: اردستان از گذشته تاکنون از نقاط مهم حوزه علمی سیاسی کشور محسوب می شده و زمانی جمعیت این شهرستان بیش از 150 هزار نفر بوده ولی به دلایل اقلیمی و موضوعات دیگر جمعیت بسیاری از این منطقه مهاجرت کرده است.

وی با بیان اینکه با وجود تغییرات اقلیمی که در اردستان به وجود آمده اما این شهرستان همچنان به عنوان قطب صنعت طیور استان اصفهان است، افزود: مسئولان رده های مختلف وزارت جهاد کشاورزی باید تلاش کنند تا صنعت طیور در این شهرستان ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم برای صدور مجوز هیچ محدودیتی ندارد و هر گونه حمایتی نیاز باشد باید از تولید کننده بخش های مختلف انجام شود.

بانک کشاورزی موظف است یک خط اعتباری جداگانه ویژه سرمایه گذاران شهرستان اردستان برای اعطای تسهیلات لازم ایجاد کند تا مشکلات این افراد هر چه زودتر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 83 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری کردیم

 83 هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خریداری کردیم