مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-19اقتصادي

استانداردهای بهداشتی مدنظر اتحادیه اقتصادی اوراسیا محقق شد


رییس سازمان دامپزشکی از فراهم شدن بستر مدیریت بهداشتی دامداری ها و واحدهای آبزی پروری کشورمان جهت تامین استانداردهای مدنظر کشورهای عضو اوراسیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان دامپزشکی کشور، سیدمحمد آقامیری، معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با نمایندگان تجاری کشورهای منطقه اوراسیا (نمایندگان کشورهای ارمنستان و روسیه) در تهران گفت: از آنجا که روابط بین ایران و ارمنستان و تمام کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، در زمینه های مختلف دوستانه است، ما هم تمایل داریم تا در موضوعات دامپزشکی چارچوب روابط دوستانه بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را توسعه دهیم.

وی با ابراز تمایل باطنی خودش به توسعه روابط تجاری دو کشور ایران و ارمنستان به دلیل آنچه ریشه های فرهنگی و ارتباطات دوستانه بین دو کشور است گفت: به دلیل نبود هیچ فاصله ای بین دو کشور و زندگی محترمانه و صمیمانه هموطنان عزیز ارامنه در ایران و مناسبات خوب بین مردم ما و آنها، اشتیاق اینجانب به گسترش سطح مناسبات دوچندان است.

آقامیری با بیان اینکه تولیدات ایران علاوه بر اتحادیه اروپا، قابلیت صادرات به اوراسیا را دارد تصریح کرد: خوشبختانه با روابط ایجاد شده با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در حوزه توسعه صادرات لبنی، اقدامات خوبی در حوزه مدیریت بهداشتی رخ داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای بهداشتی مدنظر اتحادیه اقتصادی اوراسیا محقق شد

استانداردهای بهداشتی مدنظر اتحادیه اقتصادی اوراسیا محقق شد