مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 19:102022-12-19اجتماعي

معلم فداکار اردبیلی به رغم کسالت از آموزش دست نکشید


معلم فداکار اردبیلی به رغم داشتن ناراحتی قلبی با حضور در کلاس درس اجازه نداد تا روند تحصیلی دانش آموزان متوقف شده و خللی در آموزش این کودکان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عصر دوشنبه در دیدار و تقدیر از معلم زحمتکش و فداکار آموزشگاه ابتدایی عادل سرایی ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: معلمان ما در تمام صحنه ها آماده نمایش بالاترین درجه ایثار و گذشت هستند و این بار نیز صحنه ای دیگر از همراهی با دانش آموزان و نسل آینده را در مسیر تعلیم و تربیت به نمایش گذاشتند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: ارشد علایی معلم فداکار آموزشگاه ابتدایی عادل سرایی ناحیه یک که با وجود ناراحتی قلبی خود همچنان در کلاس درس حضور پیدا کرده است، مایه افتخار و سربلندی نظام آموزشی در اردبیل است.

وی با قدردانی از جایگاه معلمان وارسته و ایثارگر در اردبیل گفت: پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد و معلم بعد از والدین مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت دانش آموزان یک اجتماع ایفا می کند.

صفری با اشاره به اینکه رابطه معلم با دانش آموز یک رابطه عاطفی و معنوی است، گفت: دانش آموزان معلم را به عنوان یک الگو می پذیرند و از رفتار، گفتار و اخلاق او سرمشق می گیرند و خود را با وی همسان می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم فداکار اردبیلی به رغم کسالت از آموزش دست نکشید

معلم فداکار اردبیلی به رغم کسالت از آموزش دست نکشید