مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:452022-12-19اقتصادي

دستگاه های نظارتی به موضوع تنظیم بازار جدی ورود کنند


استاندار گیلان بر لزوم ورود جدی دستگاه های نظارتی به موضوع تنظیم بازار تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها برای نظارت بر بازار استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله عباسی در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر بازار در همه ایام به ویژه در آستانه شب یلدا اشاره و اظهار کرد: همه دستگاه های نظارتی و نهادهای متولی باید به موضوع تنظیم بازار ورود جدی داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت بسیج اصناف در امر نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: در فرآیند انجام بازرسی ها ضمن نظارت بر عرضه مناسبت کالاها مطابق با قیمت مصوب در صورت مشاهده تخلف با فرد یا صنف خاطی مطابق با قانون برخورد شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ارتباط مسئولان با مردم در همه بخش ها به ویژه تنظیم بازار، تأمین مایحتاج و کالاهای اساسی را از مباحث حائز اهمیت برای دولت برشمرد و گفت: لازم است کنترل و نظارت بر زنجیره تولید تا مصرف بویژه در کالاهای اساسی به نفع مردم و در راستای حمایت از تولید تداوم یابد.

عباسی با اشاره به اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: جلب رضایت آحاد جامع امری ضروری است بویژه آنکه در آستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی به موضوع تنظیم بازار جدی ورود کنند

دستگاه های نظارتی به موضوع تنظیم بازار جدی ورود کنند