مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:302022-12-19اقتصادي

انجام مراودات تجاری میان البرز و افغانستان در قالب تهاتر و مبادلات ارزی


نائب رییس اتاق بازرگانی البرز با اعلام آمادگی برای گسترش سطح روابط میان فعالان اقتصادی این استان با جمهوری افغانستان گفت: زمینه مراودات تجاری میان طرفین را در قالب تهاتر و یا مبادلات ارزی و ریالی فراهم خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یدالله مالمیر، نائب رییس اتاق بازرگانی استان البرز، در نشستی با هیات تجاری جمهوری افغانستان که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی البرز و جمعی از فعالان اقتصادی استان همراه بود، بیان کرد: در سه دهه گذشته که جمهوری افغانستان درگیر جنگوهای داخلی بوده است، جمهوری اسلامی ایران به عنوان دوست و همسایه در عرصه های مختلف از جمله مراودات اقتصادی در کنار این کشور حضور داشته است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه کشور افغانستان در حال دستیابی به ثبات و آرامش است، گفت: امید است که با توجه به نقاط مشترک ایران و افغانستان در مذهب، فرهنگ و زبان، فعالان اقتصادی دو کشور بتوانند از فرصت های موجود در راستای گسترش مناسبات در ابعاد مختلف از جمله حوزه اقتصادی بهره برداری مناسب داشته باشند.

 نائب رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به ظرفیت های حوزه اقتصادی استان از جمله وجود 13 شهرک صنعتی عمدتا خصوصی، افزود: در شهرک ها و نواحی صنعتی البرز کارخانه ها و واحدهای تولیدی در بخش های مختلف فعال است که می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مراودات تجاری میان البرز و افغانستان در قالب تهاتر و مبادلات ارزی

انجام مراودات تجاری میان البرز و افغانستان در قالب تهاتر و مبادلات ارزی