مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-19اجتماعي

توسعه حمل و نقل ترکیبی در پایانه کاوه/ سرفاصله مترو کاهش پیدا می کند


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در قسمت انتهایی ترمینال کاوه مکانی احداث شده که دارای پارکینگ ویژه برای خودروهای شخصی و پارکینگ دوچرخه است تا حمل و نقل ترکیبی خوبی شکل بگیرد و مردم بتوانند به وسایل نقلیه عمومی دسترسی پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین حق شناس، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در تور بازدید از پروژه های حوزه حمل و نقل شهرداری اصفهان با اشاره به نقش قابل توجه سامانه اصرو در تسهیل دسترسی شهروندان به اتوبوس های شهری اظهار داشت: مرکز مانیتورینگ، مدیریت و کنترل ناوگان اتوبوسرانی شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه براساس سامانه اصرو فعالیت می کند، همچنین این سامانه دارای دو کارکرد EVL(موقعیت یاب اتوبوس) و AFC (پرداخت کرایه هوشمند) است.

وی همچنین حمل و نقل را اولویت اصلی شهرداری عنوان کرد و افزود: حمل و نقل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی ارتباط تنگاتنگی با زندگی شهروندان دارد و به همین جهت برای احداث و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین برای تعمیرات و نگهداری این ناوگان افراد مختلفی تلاش می کنند.

کاهش سر فاصله قطارها از 11 به 8 دقیقه از برنامه های پیش روی حوزه حمل و نقل شهرداری است حق شناس با اشاره به برنامه های سال آینده حوزه حمل و نقل شهرداری اصفهان تصریح کرد: تکمیل ناوگان اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل ترکیبی در پایانه کاوه/ سرفاصله مترو کاهش پیدا می کند

توسعه حمل و نقل ترکیبی در پایانه کاوه/ سرفاصله مترو کاهش پیدا می کند