مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 18:202022-12-19سياسي

جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن باشد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: شهرستان ها برای اجرای برنامه های هفته زن از ظرفیت های بومی منطقه خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه السادات حسینی مطلق دوشنبه در نشست با مشاور بانوان فرماندارن استان که در آستانه هفته زن برگزار شد، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان را از مهمترین رسالت های دفتر امور زنان و خانواده عنوان کرد و گفت: این دو مهم، از محور های برنامه هایی که به مناسبت هفته زن در شهرستان ها برگزار می شود، قرار گیرد.

وی هدفمند کردن برنامه های مناسبتی را ضروری دانست و افزود: خلاقیت و استفاده از فرهنگ و ظرفیت های بومی و محلی هر منطقه در اجرای برنامه ها مورد توجه قرار گیرد، چراکه تاثیر گذاری آن بر جامعه محلی می تواند چند برابر باشد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه بانوان موفق باید شناسایی و با ذکر شاخصه هایشان معرفی شوند، ادامه داد: تمامی شهرستان ها نسبت به شناسایی بانوان موفق منطقه خود اقدام و آنها را در رسانه های مختلف به ویژه رسانه ملی معرفی کنند.

حسینی مطلق به هفت کارگروه تخصصی دفتر بانوان اشاره کرد و افزود: زیست عفیفانه، حقوق و مسئولیت های بانوان، کسب و کار پایدار، نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده از دیگر محور هایی است که باید در کنار جوانی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن باشد

جمعیت و الگوی سوم زن مسلمان محور برنامه های هفته زن باشد