مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-19سياسي

صدور اسناد کشاورزی با جدیت پیگیری می شود


دادستان اردبیل از پیگیری جدی صدور اسناد کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جلسه آموزشی و توجیهی متولیان امر صدور سند کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدور اسناد اراضی کشاورزی مورد تاکید مقام معظم رهبری و یک برنامه حاکمیتی و فرا قوه ای بوده و باید جزو برنامه های الویت دار  جهاد کشاورزی و ثبت و اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط با این موضوع باشد.

وی افزود: در صورت صدور اسناد کشاورزی بسیاری از مشکلات اجتماعی و حتی اقتصادی  کشاورزان حل می شود و خدمات رسانی نیز به این عزیزان هدفمند خواهد شد.

دادستان اردبیل از مسئولان خواست که در سه ماهه آخر سال جاری باید اتفاق شاخص و خوبی را در خصوص صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان شاهد باشیم و اگر در این خصوص موانع قانونی پیش بیاید در اولین قدم باید پرونده به دادستانی ارجاج شود تا راه حل منطقی و قانونی برای این موضوع پیدا  شود و شاهد اتلاف وقت در این حوزه نباشیم.

وی  تاکید کرد: کارشناسان کشاورزی نیز باید  اهمیت و ضرورت  اخذ سند رسمی اراضی را برای کشاورزان تشریح کنند تا کشاورزان بیش از پیش برای اخذ سند رسمی اراضی خود راغب و اقدامات لازم را بعمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد کشاورزی با جدیت پیگیری می شود

صدور اسناد کشاورزی با جدیت پیگیری می شود