مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-19پزشكي

پرداخت تسهیلات اشتغالزا به بهبود یافتگان مواد مخدر در لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پرداخت تسهیلات بانکی به بهبود یافتگان مواد مخدر این استان برای راه اندازی کسب و کار برای خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام دلفان امروز دوشنبه در حاشیه نشست کارگروه نظارت بر مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: در این نشست در خصوص توجه جدی به بحث آموزش ها، اسکان معتادان متجاهر در کمپ های ترک اعتیاد و مراکز راه اندازی شده در سطح استان تاکید شد.

وی، استفاده از ظرفیت های خوب خیرین و توجه به بحث درمان و بهبودی معتادان، اعطای تسهیلات بانکی به بهبود یافتگان برای راه اندازی یک کسب و کار، صدور گواهی آموزش برای معتادان شرکت کننده در دوره های آموزشی، کسب صدور پروانه و صیانت از حریم خصوصی معتادان به منظور ایجاد بسترهای اشتغال پایدار برای معتادان بهبود یافته را از دیگر محورهای این جلسه برشمرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین، ریشه یابی علت های گرایش افراد به اعتیاد، برگزاری کارگاه های مؤثر و اثر بخش برای معتادین، استفاده از ظرفیت های خوب خیرین برای کمک مالی به معتادین و خانواده های آنها، استفاده از گروه های جهادی و تیم های درمانی به منظور کمک به معتادان نیازمند به دریافت خدمات سلامت، توجه به مباحث فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در جامعه با نگاه حمایتی و دستگیری از معتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغالزا به بهبود یافتگان مواد مخدر در لرستان

پرداخت تسهیلات اشتغالزا به بهبود یافتگان مواد مخدر در لرستان